Tarieven en voorwaarden.
Hier vind je een overzicht van de verschillende gesprekken waaruit je kunt kiezen, hun inhoud en de bijbehorende voorwaarden.
Kennismaking online
- Ongeveer 30 minuten videobellen
- Vertrouwelijk
- Gratis
Koffie en kennismaking
- Ongeveer een uur op mijn kantoorlocatie
- Vertrouwelijk
- Geen vervolgafspraak: gratis
- Wèl vervolgafspraak: tarief van één ‘afspraak bestaande cliënt’ voor het gesprek inclusief uitgebreide beschrijving van je uitgangssituatie en begeleidingsmogelijkheden
Afspraak bestaande cliënt
- Begeleidingsgesprek van ongeveer 1,5 uur
- Vertrouwelijk
- Evidence based cliëntgerichte begeleiding
- Begroting vooraf
- 24/7 zelf je afspraken plannen, annuleren en verplaatsen via de website
- Veilig en vertrouwd mailverkeer via Zivver
- Naar behoefte telefonische ondersteuning gedurende het traject
- Gesprekken in ‘Het Hoogeland’, de mooiste kantoorlocatie in Utrecht-Oost
- Lekkere koffie en thee 😉
Tarieven afspraak bestaande cliënt (per 1 januari 2023)
- Eenmanszaken en particulieren € 195,- per gesprek
- BV’s en werkgevers € 295,- per gesprek
- Executives € 395,- per gesprek
Alle bedragen exclusief 21% BTW
Mocht de hoogte van mijn tarief een beletsel zijn om van mijn diensten gebruik te kunnen maken, neem dan ajb contact met me op voor het vinden van een oplossing.
Voor begeleiding van groepen/teams en andere activiteiten gelden tarieven op maat. Eventuele reistijd- en kosten volgens afspraak.
Annulering en voorwaarden.
Annulering graag zo spoedig mogelijk. Bij annulering korter dan 24 uur van te voren, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht.
De Algemene Voorwaarden van AM Ontwikkelt/Voorbijdestress zijn van toepassing op al mijn werkzaamheden, tenzij we schriftelijk anders hebben afgesproken.
Jouw persoonsgegevens zijn in veilige handen. Alle bepalingen hieromtrent vind je in de privacy verklaring.
De LVSC gedragscode voor coaches is van toepassing op alle begeleidingsactiviteiten. Mocht je ontevreden zijn of iets niet begrijpen, geef het zo spoedig mogelijk aan. Mogelijk kan ik iets oplossen of verhelderen? Mocht dat niet tot een voldoende bevredigende oplossing leiden, dan kun je beroep doen op het LVSC klachtenreglement.